Cel mai bun exfoliant pe baza de zahar brun (zaharul din trestie)

7 Jun

Buna fetelor!!!

Dupa cum stiti, cu ceva timp in urma am postat pe facebook http://www.facebook.com/pages/Cristina-Kovacs-Official/159446900815597  cum ca am gasit CEL MAI TARE EXFOLIANT, si ca voi posta reteta pe youtube in curand. Ei bine, reteta mi s-a parut prea simpla pentru a mai face un clip, asa ca m-am gandit ca ar fi mai bane sa o postez pe blog😀

Exfoliantul despre care vorbesc, este pe baza de zahar brun si ulei de masline.

Iata ce-ti trebuie:

Zahar brun bineinteles (il puteti gasi la supermarketurile mai mari)

Un recipient gol in care sa depozitezi exfoliantul (poti folosi orice recipient doresti)

 

Ulei de masline

Optional ulei pur de levantica sau oricare alta aroma

 

 

Avand aceste toate ingrediente, incepe prin a pune cateva linguri zdravene de zahar brun in recipientul gol.

Eu am umplut recipientul cam trei sfert, deoarece mie imi place enorm si am vrut ca de data aceasta sa fac o cantitate mai mare, insa tu poti pune cat zahar vrei, mai mult sau mai putin.

Apoi, toarna ulei de masline peste zahar atat cat sa cuprinda zaharul (cam 4-5 linguri pline)

Ia o lingurita si amesteca bine de tot zaharul cu uleiul de masline, in asa fel incat zaharul sa absoarba tot uleiul

Apoi, optional, adauga in continut cateva picaturi de ulei de levantica (daca nu ai asa ceva, poti adauga coaja de lamaie rasa pentru un miros placut)

Apoi amesteca din nou continutul si vezi daca-ti place cum miroase si daca esti multumita de rezultat

Asta e tot ce trebuie sa faci. Exfoliantul tau ar trebui sa arate cam asa:

 

La ce ajuta ingredientele alese? Iata aici raspunsul:

– zaharul brun din compozitie are efecte revigorante si vasodilatatoare, exfoliaza delicat si elimina straturile epidermei fara sa zgarie sau sa raneasca, de aceea zaharul brun poate fi folosit si de catre persoanele cu piele normala;

– uleiul de masline este renumit datorita proprietatilor sale fortifiante si emoliente, prin continutul lui bogat in acizi grasi omega 3 si omega 9, uleiul de masline asigura o hidratare a pielii profunda, fiind recomandat in special pentru persoanele cu piele uscata;

– uleiul de levantica are urmatoarele beneficii: are capacitatea de a elimina tensiunea nervoasa, calmarea durerii, dezinfectarea pielii, intensificarea circulatiei sangelui si tratarea problemelor respiratorii, plus mirosul de prospetime care este relaxant si placut.

 

Sper din tot sufletul sa incercati acest exfoliant, eu l-am incercat si de atunci nu voi mai da banii pe exfoliantele din magazine. Acesta este unul natural, simplu de realizat si care aduce atatea beneficii pielii.

Va pup, numa bine!! :*:*

 

7 Responses to “Cel mai bun exfoliant pe baza de zahar brun (zaharul din trestie)”

  1. leb die sekunde June 11, 2012 at 6:16 pm #

    eu foloseam zahar normal, chiar o sa incerc si eu cu zahar brun:)
    dar il folosesti pe tot odata sau il tii la figider? si daca da cat timp?:)
    sper sa imi raspunzi;) :*

  2. crissakfashion June 14, 2012 at 10:41 pm #

    Nu-l folosesc pe tot odata, cantitatea pe acre am facut-o ma tine in jur de 5-6 spalari. Nu-l tin la frigider deloc, il tin pe raftul din baie, ca si cum as tine un exfoliant normal, pentru ca nu se topeste sau ceva… sper sa incerci, e super bun😀

  3. Foxxi June 20, 2012 at 6:16 pm #

    Este bun şi pentru faţă, aşa-i?

    • crissakfashion June 22, 2012 at 1:27 pm #

      da, este bun si pentru fata😀

      • Foxxi July 2, 2012 at 3:35 pm #

        Şi îl foloseşti la fiecare spălare sau o dată pe săptămână?
        Am să îl fac şi eu azi:).

  4. RoxanaIrina Măcelaru (@RoxxuInnaM) March 9, 2013 at 6:26 pm #

    De la prima folosire a fost chiar bun, chiar foarte bun. Un exfoliant bun, ieftin si fara tot felul de chimicale si alte prostii. Multumesc pentru reteta!🙂

  5. moi April 5, 2014 at 12:24 am #

    eu cred ca internetul este bolnav de informatii false care sunt promovate fara bun simt.
    observ ca nu se face diferenta dintre exfoliant si scrub sau peeling. consultati sfatul pasagerei – citez (sper ca e permis): ”De aceea este foarte important să aplicați exfolianții doar pe pielea uscată complet. Cel mai bine este să aplicați exfolianții după curățarea tenului (sau pielii dacă îi aplicați pe corp). După curățare puteți aplica toner, dacă folosiți. După acest pas trebuie să lăsați pielea să își revină la Ph-ul ei (aproximativ 5.5) cel puțin 5 minute pentru a vă asigura că exfolierea se va produce. După aplicarea exfolianților este bine să așteptați alte 5 – 10 minute înainte de a aplica orice alt produs sau medicament pe piele.

    Atenție: Exfolianții chimici nu se limpezesc de pe piele!”
    bafta

Leave a Reply

