Adio picioare aspre!

6 Jan

Multa vreme a trecut de cand nu am mai postat ceva nou, dar iata ca am revenit in forta cu un subiect foarte interesant si folositor de numa!

Banuiesc ca multe dintre voi nu folositi aparatele de indepartare a parului de pe picioare pentru ca haideti sa fim serioase…DOARE CA NAIBA!!!

Poate 20% dintre noi folosim aparatul, 30% ceara depilatoare care de asemenea doare foarte tare, iar restul 50% folosim minunata lama de ras care are si ea dezavantajele ei, dar durerea este TOTAL exclusa, ceea ce ne face mai fericite😀 si sa nu uitam de timpul salvat atunci cand folosim lama de ras!

Stiu ca multe dintre voi folositi lama de ras impreuna cu sapun sau spuma de ras. Ei bine…sapunul usuca foarte tare pielea lasand in urma bubite  rosii care nu arata tocmai bine.

Eu am cercetat si experimentat un nou tip pentru a mentine pielea extrem de moale si fina in urma folosirii lamei de ras. Am hotarat ca in loc de sapun sau spuna de ras sa folosesc BALSAM DE PAR.

Nu va ganditi ca e complicat, tot ce aveti de facut este sa puneti in palma putin balsam de par, dupa care sa-l aplicati pe picioare, apoi continuati procesul normal, pana la capat. Va garantez ca o sa fiti uimite de rezultat!!!

Daca o sa incercati metoda asta, nu uitati sa-mi scrieti prin comment aici pe blog sau pe pagina oficiala de facebook : Cristina Kovacs Official

Have fun!!!

5 Responses to “Adio picioare aspre!”

  1. Foxxi January 7, 2012 at 7:08 pm #

    Eu folosesc aparatul electric…nu mi se pare că doare chiar aşa tare..m-am obişnuit pentru că îl folosesc de o perioadă mare de timp..Oricum, e folositor sfatul tău pentru zona de la subbraţ, acolo folosesc lama.
    Nu faci o postare despre îndreptarea părului fără placă?:)

  2. Nicoleta Alexandra January 12, 2012 at 7:46 pm #

    hmm interesant. am folosit si eu o perioada buna de timp aparatul epilator si nu am fost deloc multumita de el pentru ca ma iritam groaznic, iar bubitele nu dispareau asa usor, desi ma dadeam cu diferite creme. acum folosesc ceara si e mult mai ok. am sa incerc si noul tau experiment cu balsamul de par.
    cum spune si @Foxxi m-ar interesa si pe mine o astfel de postare.

  3. crissakfashion January 13, 2012 at 11:58 am #

    Fetelor si eu am incercat sa folosesc aparatul, credeti-ma ca dupa 3 secunde m-am iritat groaznic si n-am mai putut de durere :))
    Cu ceara la fel m-am iritat, mi-a lasat in urma bubite rosii si pete de asemenea😦
    Eu folosesc lama de ras de la Venus care e super, si vreau sa spun ca o rezerva ma tine in jur de 5 luni :X
    O sa ma documentez si o sa fac o postare depsre cum sa intinzi parul fara a folosii placa :*

    • Foxxi January 14, 2012 at 7:39 pm #

      Eu după ce folosesc aparatul, mă dau cu loţiune de corp şi în max. 5 minute îmi dispar bubiţele:)

  4. oana May 6, 2012 at 7:51 pm #

    Am incercat si eu trucul tau cu balsam de par si sincereste foarte bun. Lasa pielea foarte catifelata:x

Leave a Reply

