Cum sa obtii abdomenul perfect

10 Dec

Nu demult am postat  pe facebook aceasta poza cu mine in care mi se vede abdomenul, si iata ca multe fete m-au intrebat ce fac de am un abdomen asa de perfect?

Nu ma consider perfecta, insa trebuie sa recunosc ca muncesc mult sa raman la formele care le am acum.

Secretul este unul foarte simplu, iar astazi am sa-l dezvalui aici pe blogul meu🙂

In primul rand am sa vorbesc despre alimentatie,  cel mai important lucru pentru un organism sanatos.

Ce mananc?  Foarte multe legume, fructe si salate. Recunosc ca nu beau foarte multa apa asa cum ar trebui, insa incerc sa fortez si sa-mi amintesc de sanatatea mea la fiecare ora.

Am sa va dau cateva exemple din meniul zilnic:

Mic dejun:

– fulgi de grau fierti cu lapte, iar apoi pun deasupra 1-2 lingurite de miere

– 2-3 linguri de fasole in sos de rosii cu 1-2 felii de bacon, un ou si o felie de paine prajita cu unt

 

Pranz :

– pentru mine pranzul nu este asa de important, pentru ca ceea ce mananc dimineata imi da destula energie pe intreaga dupa-amiaza asa ca de multe ori mananc supa de rosii sau pur si simplu un sandwitch.

– fructe

 

Cina:

– somon facut in cuptor cu cartofi fierti si mazare

– pui facut in cuptor cu cartofi copti si legume

– orez fiert cu pui fiert si alte legume

– salata de pui cu branza, masline, peste si ulei de masline

Tinand cont de faptul ca uleiul de floarea soarelui nu este bun pentru organism, acum folosesc doar ulei de masline pentru absolut tot ce gatesc.  Mananc paine foarte rar, si  o data sau de doua ori pe saptamana mananc paste sau cartofi prajiti.

 

In afara de alimentatie, sunt si alte lucruri pe care le fac pentru a ma mentine:

– merg la sala de 3-4 ori pe saptamana (folosesc banda de alergat, aparate pentru mentinerea musculaturii pieptului, fundului, mainilor si a picioarelor , aparate pentru abdomen).

– sauna de 3-4 ori pe saptamana

– jacuzzi de 3-4 ori pe saptamana

 

Prefer sa merg pe jos in loc sa iau autobuzul sau sa merg cu masina,  dansez destul de des si nu in ultimul rand, evit stresul cat se poate de mult.

 

In afara de toate astea, de fiecare data cand merg la sala iau un supliment nutritiv care ma obliga sa beau foarte multa apa si care ma ajuta la mentinerea organismului.

Acesta este suplimentul nutritiv:

 

Ei bine, acesta este secretul meu. Bineinteles ca toti avem o rutina diferita, insa sportul si miscarea sunt niste lucruri de baza care nu ar trebui evitate.

 

9 Responses to “Cum sa obtii abdomenul perfect”

  1. Stefy December 10, 2011 at 6:04 pm #

    ce le recomanzi fetelor de 11 ani jumate pt un abdomen k al tau??

    • Oanna January 14, 2012 at 1:34 pm #

      eu ti-as recomanda sa nu te mai gandesti la cum arata abdomenul tau la 11 ani jumate. mai joaca-te.

  2. gianize December 10, 2011 at 6:04 pm #

    suplimentul pe care il iei tu doar pt cei care fac sport regulat,ca or sa se apuce sa ia supliment asa aiurea,in rest ce sa spun bravoooooooooooooooooooo

    • crissakfashion December 10, 2011 at 6:14 pm #

      Pai tocmai de aceea il iau😀
      eu daca fac sport slabesc exagerat de repede, atunci am nevoie de ceva care sa-mi mentina organismul si care sa-mi dea energie.
      Ai dreptate, poate fetele se apuca sa ia supliment nutritiv aiurea :))
      FETELOR NU LUATI SUPLIMENT NUTRITIV DE GENUL DACA NU FACETI SPORT!!!

  3. Dual December 11, 2011 at 9:18 pm #

    Dute maaa!!..ce varsta ai de mananci ce manci ??..eeeh crezi nu crezi da sunt femei la 38 de ani care arat Muult mai perfecte decat abdomenul tau…si vorba aia..mananca sanatos ..si carne si fructe si tot ce-i cade bine …si e si antrenoare cu 3 dani cent/neagra..mai uite-te in jurul tau pe unde umbli, ca nu esti unicata!!

  4. crissakfashion December 13, 2011 at 12:02 am #

    Eu nu am zis ca sunt unicata. Am fost intrebata ce fac de am un abdomen asa plat si de aceea am postat acest articol. Nu am spus ca trebuie neaparat sa faci ce fac eu ca sa te mentii, suntem diferiti si fiecare face ce crede de cuviinta🙂

  5. Ella January 4, 2012 at 12:36 pm #

    Wow ai un abdomen perfect:X
    Eu am 14 ani si nu imi place deloc abdomenul meu..pot folosi si eu aceasta”dieta”?oare o sa mearga?:-? astept raspunsul:*

    • crissakfashion January 6, 2012 at 8:03 pm #

      O poti folosii, dar te rog nu folosii proteinele pe care eu le iau. Deocamdata nu ai nevoie de asa ceva. Restul e ok, nu e nimica rau daca faci exercitii si daca mananci sanatos :*

  6. Ella January 4, 2012 at 12:38 pm #

    Si apropo,e bine sa merg la sala de la 14 ani?

Leave a Reply

