What’s hot? accesoriul numit “ear cuff”

21 Oct

Nu demult a reaparut moda de a purta in ureche accesoriul “ear cuff”

Ei bine nu sunt prea sigura de traducerea acestuia in limba romana dar stiu ca ear = ureche iar cuff = manseta

Am gasit aceste minunatii in majoritatea magazinelor cu haine si accesorii, si mi se pare extrem de cool.

Acestea se aplica pe lobul urechii si e chia foarte comod (desi nu ma asteptam).

Daca stilul tau e rock chick, rock glam sau pur si simplu ai propriul stil indraznet si funky, atunci “ear cuff” -urile se asorteaza perfect cu personalitatea ta!

Si ca sa facem subiectul ca la carte iata ca am ales si cateva freze si modele  care face ca “ear cuff”- ul sa iasa in evidanta, iar tie sa-ti creeze un look fresh, de invidiat.

4 Responses to “What’s hot? accesoriul numit “ear cuff””

  1. Cezara October 24, 2011 at 6:03 pm #

    hmm..imi poti da si mie un nume de magazin? caut de multa vreme si nu gasesc.

  2. crissakfashion October 25, 2011 at 8:37 pm #

    Cauta in Zara sau H&M :*

  3. Foxxi October 27, 2011 at 2:33 pm #

    M-ai inspirat şi mi-am făcut şi eu unu, acasă. A ieşit super! Îl voi purta mâine la balul bobocilor(nu sunt boboacă)🙂.

  4. Alinaa November 26, 2011 at 10:26 pm #

    Cosurile nu apar de la alimentatie. Ci de la bacteria P. Acnes. Uleiul din prajeli nu se duce in cosuri. Documenteaza-te ianinte sa scrii ineptii de genul asta.

Leave a Reply

