Am nevoie de voturile voastre!

11 Sep

Ok, stiu ca multe dintre voi probabil se intreaba de ce ma zbat atata sa ajung pe paginile unei reviste? Ei bine, e un lucru foarte greu de explicat, dar simt ca asta imi doresc asa cum multi dintre noi isi doresc sa aiba masini, bani, celulare eu imi doresc sa ajung pe paginile unei reviste.

Visul meu este pe cale sa se implineasca! Nu am cerut niciodata un favor asa mare, dar am nevoie de voturile voastre pentru a ajunge una dintre cele trei finaliste ale concursului  FHM Covergirl.  Asta se poate intampla doar daca ma votati prin telefon la numarul 1433 cu textul FHM035

ATENTIE, atunci cand votati aveti sansa de a castiga si voi un premiu!

Pentru mai multe detalii intra direct pe pagina mea de FHM si citeste despre cum poti intra in posesia unuia dintre premii!

pagina mea de FHM

http://www.fhm.ro/fetele-fhm/covergirl-fhm/cristina-kovacs-vulcan-hunedoara

 

Va multumesc din suflet!

Leave a Reply

