What’s HOT??? Cracked nail polish

15 Aug

Probabil ca va intrebati ce inseamna si ce este “cracked nail polish”. Ei bine si eu am descoperit recent minunatele oje noi aparute care se usca pe unghii intr-un mod ciudat si creeaza instantaneu un model unic!

“Cracked” inseamna “fisurat” iar “nail polish” banuiesc ca stie toata lumea ce inseamna…”lac de unghii”, mai pe romaneste, va introduc noua generatie de lac de unghii si anume “LACUL DE UNGHII FISURAT”.

Am cumparat si eu un asemenea lac, si am ramas foarte placut surprinsa de felul in care arata pe unghii.  Le puteti gasi in diferite nuante, si puteti crea modele UNICE, combinatii de culori si asa mai departe.

Am ales si cateva poze pentru voi sa vedeti cam cum arata, si m-am gandit ca ar fi ok sa fac si un tutorial sa  vedeti despre ce vorbesc.

 

2 Responses to “What’s HOT??? Cracked nail polish”

  1. Foxxi October 5, 2011 at 6:47 pm #

    Am şi eu ojă de aceasta. Îmi place tare mult doar că nu este de o calitate foarte bună şi trebuie să le refac mai des…

  2. Capssu October 15, 2011 at 9:49 pm #

    cam ce pret are o oja ?

Leave a Reply

