Parul impletit, un nou trend vara aceasta!

4 Aug

Stiu ca imediat se termina vara, lucru ce ma intristeaza oarecum, dar m-am gandit sa mai profitam putin de soare si de moda bineinteles. Am rascolit internetul si strazile pe unde umbla fashionistele de zi cu zi, si am descoperit ca parul impletit este un nou trend vara aceasta. Eh, cam tarziu, dar ma bucur ca inca mai avem mai mult de o luna sa ne bucuram de acest trend.

Parul impletit este purtabil la aproape orice ocazie, il poti purta atunci cand iesi in oras cu prietenii, la restaurant, la petrecere si chiar si la nunti. E uimitor cate look-uri poti face cu parul impletit. Pe youtube sunt atat de multe tutoriale care te invata cum sa impletesti parul in diferite feluri. Iata ca azi am ales pentru voi o sursa de inspiratie de pe youtube, si cateva poze in care va arata cum sa porti parul impletit. Sper sa va placa!

 

 

One Response to “Parul impletit, un nou trend vara aceasta!”

  1. AdriiennS August 7, 2011 at 7:03 pm #

    Ce imi place impletitura din primul clip!😡
    M`am chinuit sa o fac dar intr`un final a reusit mama :)) acum o port toata ziua😀

Leave a Reply

