Daca vizitezi UK, cumparati machiaje de aici:

27 Jul

Am fost intrebata de o youtubaritza foarte simpatica daca in Uk sunt machiaje “low cost”, si m-am gandit ca e o idee buna sa va arat cateva branduri de machiaje destul de ieftine si dupa parerea mea foarte bune.

Sa incepem cu primul brand de makeup, care este si cel mai ieftin de astfel, poti cumpara oja, ruj, eyeliner, lipgloss si fard cu o lira bucata. Acest brand se numeste MUA si se gaseste doar intr-un singur magazin de makeup si produse de ingrijire, si anume “Superdrug”. Acest magazin poate fi gasit in orice shopping center mai mare, peste tot avand aceleasi produse cosmetice.

Produsele MUA sunt dupa parerea mea de buna calitate. Fardurile sunt foarte pigmentate, iar oja dureaza pe unghii pana la 4 zile, ceea ce e amazing pentru doar o lira.

Am aici cateva poze sa vedeti cum arata produsele MUA

Al doilea brand de machiaje “low cost” este COLLECTION 2000

Acest brand se gaseste doar in magazinele de cosmetice si produse de ingrijire “Superdrug”, dupa cum am mai spus acest magazin se gaseste in toate shopping center-urile mai mari.  Acest brand are o gama variata de produse cosmetice, de la farduri pana la fond de ten, si pot spune ca sunt ok pentru pretul care il au.  Fardurile NU sunt extrem de pigmentate, dar poti gasi eyeliner pentru club, oja foarte pe trend, iar lipglossurile si rujurile sunt ok.

Am aici cateva imagini cu produse COLLECTION 2000:

Al treilea brand de machiaj “low cost” este NYC (nu confundati acest brand cu bradul NYX!! ) . NYC este un brand de makeup care la fel are o gama diversificata de produse, fardurile sunt pigmentate, produsele sunt ok, si de asemenea au o linie de makeup misto pentru pretul “low” care il au.  Acest brand se gaseste in magazinul de cosmetice si produse de ingrijire “Superdrug” sau “Boots”.  “Boots” este un magazin care uneori il poti gasi in varianta “mica” sau in varianta “IMENSA”. In shopping center-urile foarte mari, bineinteles ca vei gasi magazinul “Boots” cel imens, dar il poti gasi si in locurile mai putin aglomerate in varianta “mica” . Cu siguranta vrei sa alegi varianta “IMENSA” pentru ca acolo cu sigur vei gasi produsele NYC dorite.

Iata aici cateva imagini cu produse NYC:

Al patrulea brand de machiaj “low cost” este SLEEK. Dupa parerea mea, acest brand are cele mai bune palete, are toate culorile de farduri si plus de asta, sunt EXTREM de pigmentate! Sleek are o gramada de produse foarte bune, de la blush, oja, farduri, eyeliner pana la fond de ten, concealer etc.  Acest brand se poate gasi numai in magazinul “Superdrug”, despre care aveti informatii in citatele de mai sus.  Va recomand palete Sleek, sunt sigura ca o sa le iubiti!

Am aii cateva imagini cu palete si produse Sleek:

One Response to “Daca vizitezi UK, cumparati machiaje de aici:”

  1. Monica Prodan September 8, 2011 at 11:50 pm #

    pfoai ..iti multumesc din suflet ca ai publicat articolu` asta… chiar imi faceam griji si imi tot bateam iubitu` la cap sa se intereseze de ce produse cosmetice sunt pe acolo ( low cost ).. dar na` ..nu te poti baza pe un baiat mai ales ca nu se pricepe.vreau sa zic ca m-ai salvat !!! deja ma pregateam sa-mi economisesc bani sa-mi duc de aici mai multe produse. iti multumesc din nooooooouu !!! :*:*:* super tare blog`u !! :X

Leave a Reply

