The All Star Converse

26 Jul

Imi cer permisiunea sa spun pe engleza urmatoarea fraza : WE LOVE CONVERSE!!!!

Toata lumea iubeste conversele, de la copilasi, copii emo, rock chicks, pana la fotografi, mame si bunici. De ce spun lucrul acesta? Converse-le sunt cele mai purtate incaltari. Nu conteaza ca mergi la scoala sau la party, la shopping sau ore de dans, conversele intotdeauna vor da bine. Ce imi place cel mai mult la acesti tenesi? Poti creea un outfit unic, chic, curat si classy daca stii sa-i asortezi.

Ma intreb daca exista cineva care sa nu aiba acasa o pereche de converse? Sunt AWESOME, imi plac la nebunie, niciodata  acesti tenesi nu vor fi demodati!

Astazi am ales cateva outfituri si modele de converse din care va puteti inspira atunci cand vreti sa va cumparati o pereche de converse sau cand sunteti in dubii si nu stiti la ce ati putea purta acesti tenesi. Dupa cum am zis, nu ai cum sa gresesti alegandu-ti un outfit cu converse. Sunt atat de comode si de frumoase incat nu le-ai mai da jos din picioare.

Iata aici exemplele de modele si outfituri:

ENJOY!!

Leave a Reply

