Accesorii pentru par

20 Jul

Accesorile de par sunt foarte folosite si folositoare in acelasi timp. Nu exista fata care sa nu aiba in sertar pe putin 10 feluri de accesorii de par, asa ca m-am gandit sa va arat si eu cateva dintre modelele mele preferate. Bineinteles ca dintre atatea feluri de accesorii sunt unele care mie personal nu-mi plac si le gasesc oarecum “nefashionable”, dar dupa cum am spus, gusturile nu se discuta.

Intentia mea este sa fac sa aratati cat mai “chic” si frumos atunci cand iesiti pe strada, dar destul cu vorbaria si hai sa trecem la imagini!

 

Cateva dintre accesorile mele preferate sunt bentitele de par. Sunt asa de “cute” si “fashionable” si usor de purtat, si ce-mi place cu adevarat la ele, este ca iti transforma outfitul in ceva si mai cool, iti da un aer  de “so fresh it hurts”.   Nu conteaza ca ai parul lung sau scurt, cret sau drep, aceste accesorii dau bine pe absolut oricine!   Chiar si vedetele poarta asa ceva , plus ca nu conteaza anotimpul in care porti acest accesoriu, pur si simplu poti asorta la aproape orice.  Incearca si tu si ai sa vezi ca toti iti vor admira noul look.

 

 

Un alt tip de accesorii care mie imi plac foarte mult, sunt agrafele cu flori. Nu ma refer la acele agrafute de culoare roz bombon care au atasat o floricica foarte mica de plastic, ci ma refer la acele agrafe cu flori mari sau foarte mari pe care le pot purta vara in special, mai ales cand merg la mare sau cand ies seara in oras dupa o zi caniculara cu pielea bronzata. Aceste accesorii te transforma intr-o printesa, bineinteles daca stii cum sa le porti. Ador acel look de vara cu rochie lunga si parul putin ondulat, prins neglijent cu o agrafa cu floare. AMAZING!!

Am aici cateva exemple in care iti va arata cum sa porti aceste agrafe. Sunt sigura ca-ti plac, si sunt sigura ca vei incerca si tu, nu ai cum sa nu te indragostesti de un asemenea look!

 

Alt gen de accesorii pentru par sunt esarfele de par, care fac senzatie vara asta. Imi place sa le asortez la un costum de baie atunci cand merg pe plaja sau la diferite outfituri de vara. Imi mai place sa le asortez si la outfituri gen “rock chick” sau “funky style”, dar depinde de modelul esarfei. Atentie, acest gen de accesorii trebuie purtate cu mare grija, pentru ca nu merge la orice freza. Am ales aici cateva exemple de unde va puteti insipra in cazul in care aveti de gand sa dati putin stil outfitului vostru.

 

Acestea fiind aratate si spuse, acum voi trece la accesorile de par pe care pur si simplu le urasc. Nu le vad rostul, mi se par ieftine, urate si in plus doar o fata fara stil ar purta asa ceva. Dupa parerea mea, decat sa porti un astfel de accesoriu cand iesi in oras, mai bine iti lasi parul  pe spate si incerci sa nu adaugi asemenea lucru urat in parul tau.

Bineinteles ca sunt persoane carora le place sa poarte asa ceva, dar fiind sincera cu voi, numai fetele care habar nu au sa se imbrace si carora le place kitchul ar pune asa ceva in par. Am ales aici cateva exemple de astfel de accesorii. Fetelor, incercaci sa renuntati la plastic ieftin care pur si simplu nu va avantajeaza.

 

One Response to “Accesorii pentru par”

  1. kran mostovoy July 30, 2011 at 9:56 pm #

    Great article, lots of intersting things to digest. Very informative

Leave a Reply

